reklama

Pamäť na telefónne čísla

Pamätám si iba málo telefónnych čísel. Myslím si, že sa nájdu aj ďalší, ktorí si ich nepamätajú. Keď chcem telefovať, alebo poslať sms, len v telefónnom zozname mobilu vyhľadám číslo podľa mena prípadne prezývky. Ale čo v prípade, ak telefón stratím alebo mi ho ukradnú? Takto do stratena odídu telefónne čísla, adresy a množstvo dôležitých kontaktov.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)
Obrázok blogu
(zdroj: www.tvlux.sk)

Áno, človek sa spolieha na techniku. Veď prečo by som si mal dačo pamätať, stačí vedieť, kde to nájdem. Tak ma učil jeden stredoškolský učiteľ. Jednoduchá poučka ale s telefónnymi číslami trochu ťažšie splniteľná. Alebo nie? Presne tak, riešenie existuje a je jednoduché. Postačí raz za ½ roka zopár desiatok minút venovať zálohovaniu údajov. Z internetovej stránky výrobcu telefónu som si stiahol bezplatný program na obsluhu telefónu, nainštaloval do počítača a prostredníctvom infračerveného portu som si adresár prekopíroval z mobilu do počítača. Teraz sa mi mobil môže aj pokaziť a pritom adresár s množstvom čísel zostane uchovaný. Skúste to aj Vy. K heslu „Učiť sa, učiť sa, učiť sa“ mi pribudlo ďalšie „Zálohovať, zálohovať, zálohovať“.

Peter Kňazeje

Peter Kňazeje

Bloger 
  • Počet článkov:  61
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Nebát se a nekrást" (TGM) Zoznam autorových rubrík:  napadyekonomikafotkytechnológieeuropska uniapolitikaokolo_nássúkromnénezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu