Okrádanie zákazníkov v pražskej reštaurácii U medvídků

Autor: Peter Kňazeje | 11.6.2006 o 13:45 | Karma článku: 9,18 | Prečítané:  2177x

Myslel som si, že množstvo turistov a vyššie ceny v reštauráciách centra Prahy dávajú akúsi záruku, že služby budú kvalitné, jedlo chutné, hlavný čašník bude slušný a pri platený nebude zákazník okradnutý. Ale omyl, prvá návšteva reštaurácie U medvídků (Na Perštýně 7) bola zároveň poslednou.

 podvodnici z www.umedvidku.cz
Návšteva Prahy bola za účelom účasti na medzinárodnej konferencii „Sociální ekonomika v ČR“ pod záštitou p. Vladimíra Špidlu, člena Európskej komisie. V piatok večer sme si vyšli na večeru do centra Prahy a vybrali sme si reštauráciu U medvídků. Prostredie bolo príjemné, jedlo chutné a v reštaurácií varia čierne pivo. Ale to je všetko, čo sa dá pochváliť.
Keď prišlo na platenie, tak účet pre 5 ľudí bol 851,- korún českých. Priniesli ho na zdrape papiera, kde napísané číslice boli ťažšie čitateľné. Som zvyknutý na to, že účet za jedlo je čitateľný, jasný, prehľadný a viem z neho vyčítať, čo všetko nám naúčtovali. Keďže som účet potreboval na zúčtovanie poskytnutej zálohy od zamestnávateľa, tak som si od čašníka vypýtal normálny účet z pokladnice. Trvalo to pár minút, pokiaľ priniesol tlačivo veľkosti polovice normálnej strany, označený bol ako „Konzumní lístek“ a veľkými písmenami napísané konzumné za večeru a vystavený bol na sumu 951,- korún českých. Čašník nám týmto asi chcel pomôcť okradnúť nášho zamestnávateľa a vystavil účet o 100,- korún vyšší. Možno za to čakal aj odmenu. Ale prekvapil som ho iným. Požadoval som normálny účet s rozpisom, čo sme jedli. To ho zaskočilo a povedal, že to bude trvať 10 minút. Možno ma chcel odradiť od čakania ale to sa mu nepodarilo. Nevedel o mne, že čo si zaumienim, to sa snažím dosiahnuť, bez ohľadu na okolnosti. Hlavný čašník začínal byť veľmi nepríjemný ale nezvíťazil nad mojou tvrdohlavosťou. Začal rozpisovať jednotlivé jedlá a snažil sa nás presvedčiť, že sme mali o jedno jedlo viac ako tomu bolo v skutočnosti. Nakoniec rezignoval a priznal, že nás okradli o 99,- korún.

Sklamal ma prístup hlavného čašníka reštaurácie U medvídků, ich spôsob nečitateľného účtovania na zdrap papiera a okradnutie zákazníka. Na základe vlastnej skúsenosti budem všetkým známym hovoriť, že v reštaurácií U medvídků klamú.

Zároveň do Čiech posielam e-mail pražskému magistrátu, obchodnej inšpekcii, daňovej správe a ministerstvu financií.

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

Rozhovor

Autor Gorily Holúbek: Flašíka viem vysvetliť, polícia sa mi neozvala

Kvalita nahrávky je podobná originálu.

Dobré ráno

Dobré ráno: Johnson prekvapil a dohodol sa s EÚ na odchode

V sobotu zasadne britský parlament

Komentár šéfredaktorky

Čo nám Gorila hovorí o Ficovi a Haščákovi

Gorila ponúkla jasnú predstavu, ako si interpretujú fungovanie štátu.


Už ste čítali?